fredag 27 maj 2011

Creativi-tea!


Ont i halsen, inspirerad, och faktiskt lite nervös går jag och lägger mig.

Imorgon är det Kreativa marknaden i stallarholmen, och jag ställer ut.
Jag hoppas på soligt väder och mycket trevligt folk.


En annan stor händelse imorgon är att Folkhögskolans Recycle design - återbruk har vernissage.
Jag tror att det kommer bli fantastiskt! Jag önskar att jag kunde vara där, men känner att det blir lite ont om tid.
Tur att utställningen har öppet över sommaren, så jag kan se den när det passar.
bara en sak att säga dem:
Lycka till!

Jag ska gå och sova, men jag blev så otroligt sugen på denna tekopp.

Det är otroligt kul när man har material hemma för att göra det.
Vill sätta igång nu!

Porslinspennor+secondhandkopp


Detta är nog nästa projekt, men det får bli på söndag, eller senare.

Godnatt!

1 kommentar: