fredag 26 augusti 2011

Mindre handarbete mer Uppsala



Veckan som gått har varit hektisk och rolig. Numera finns jag i Uppsala, med tillfälligt boende och massor av kul recentior-aktiviteter. Det vill säga aktiviteter för nollorna, eller ja, de nya på universitetet.

Jag har dessvärre inte hunnit läsa många bloggar, och ännu mindre kommentera alla fina saker som bloggarna fylls av. Just nu är jag tillbaka i föräldrahemmet och tvättar inför veckan som kommer.

Än så länge hoppar jag runt och bor hos antingen pojkvännen eller andra goda vänner.
Lycka vore en egen lägenhet och få lite ombonat område som är ens eget.

Det var även kul att se Hedvigs inlägg där hon visade upp sin vinst!
Bilden har jag lånat från Hedvig

Och även hos Ida kunde jag hitta ett inlägg.
bilden lånad av Ida

Jag blir så glad av det.
Verkligen, det förgyller min dag att se detta.

Det kommer bli lite tomt med inlägg med ett tajt schema och ett liv i låda, men så fort det finns utrymme ska jag fylla på bloggen!

2 kommentarer:

  1. Jag är väldigt glad för örhängena också! Kul att höra att du har det bra i Uppsala. Jag har faktiskt varit där idag och kom hem för en stund sedan.

    SvaraRadera
  2. Vi älskar varandra, ringen och jag! :)

    SvaraRadera