tisdag 1 november 2011

Födelsedagar

Min pojkvän hade födelsedag nu i oktober. På hemtex hittade jag en löpare med happy birthday broderat tre gånger om längs löparen. 
Jag delade upp den i tre och gjorde i ordning dem. Eller det var tanken. 

Min pojkvän är ett stort fan av Star Wars så det fick bli ett broderi med R2D2 i hörnet. 

De andra två delarna var till min syster och en till mig. Dem hann jag inte brodera någonting på. Men det kommer fler tillfällen. 



Tio dagar senare var det dags att fira mig. Vi firande även min syster som fyller år i november. Kakor i massor, god mat, fina presenter och tårta! Underbar helg.





Så fort vi börjat äta glömde jag helt bort att fota. Riktigt bra helg. 
Den bästa presenten var nästan att internet börjat fungera! Vilken lycka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar