fredag 11 november 2011

Fredagsutflykt

Jag har avklarat en rejäl förkylning och en tenta den senaste veckan. Igår var jag aktiv hela dagen och det känns i benen idag. Så jag passade på att trötta ut dem lite till. Jag cyklade till ett butikskomplex för att inhandla  slipmaterial och lite annat till lägenheten. Eftersom Ikea ligger precis intill så tog jag en snabb vända för att köpa ljus till adventsstaken. Då sprang jag på denna på fyndet:



Vad ska hon med den till undrade såväl kassören som ni.
En perfekt display av smycken tänkte jag. Många gånger när jag har sålt mina smycken på marknader, och vid andra tillfällen har jag inte varit helt nöjd med exponeringen. Så nu provar vi denna metod.
 För 29 kr kände jag mig nöjd och belåten.Dessutom fick jag fyra julkulor att använda som pynt. Plockade även upp tapetprover på vägen hem. För att gratis är gott. Bilder på dem kommer snart.








Mitt favoritsmycke just nu: En fin silverknapp, hemmagjort hänge av sked, och en turquoise. 
Jag gillar väl valda hängen i en kombination. Vad gillar ni för smycken just nu?


1 kommentar:

  1. Haha, en sådan pryl har jag också och jag har använt den till exakt samma sak!
    Jag tror att den från början är tänkt att hänga julpynt på dock, jag köpte min för några år sen och jag har för mig att den då ingick i julsortimentet.

    SvaraRadera