onsdag 7 mars 2012

Boken från Stockholm

Det var denna bok jag införskaffade. State of Craft

Jag har kikat på den förut på internet och nu var det dags att slå till. Mina två favoritprojekt hitills är:


Ett nästan ikadant halsband såg jag och min syster på Monki, när vi var i Stockholm. Då med härliga vårpasteller. 


Lusekoftor är ett av mina favoritplagg, och när de är klara som plagg vet jag definitivt vad jag ska göra med dem nu. Även om inte alla projekt i boken är någonting jag vill genomföra är det en otrolig inspiration-kick och man kan alltid applicera idén på någonting annat. 

 
Har ni märkt att jag längtar efter att få ta fram sommarbilen? 

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du hittat både en bok och en tidning som skulle trivas utmärkt i min ägo.. ;) hihi..

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är en riktig missbrukare av inspirationsböcker så den där blir jag givetvis sugen på! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh! vilken fin bok! Den ska jag oxå spana in :) Tack för tipset

    SvaraRadera