tisdag 20 mars 2012

Förkylning och systers fina handdukar

Den senaste veckan har jag legat sjuk i först feber och förkylning, som sen utvecklades till någon form av halsfluss. 

Nu är jag på bättringsvägen och hoppas på att kunna gå till skolan senare under veckan. 


Jag har inte skapat mycket under denna tid så jag tänkte passa på att visa någonting som min Storasyster har gjort. Till vår buss så har hon sytt på applikationer på kökshanddukar. När vi hittade ett tyg med VW bussar var det givet att köpa det, och detta är första användningsområdet. Kökshanddukarna är över från kökshandduks-projektet.

Förhoppningsvis kommer ni att få se mycket mer av vad som skapas till vår buss under sommaren. 

Kitchen towels with vw vans

På pinterest finns massor av fin inpiration när det gäller dessa fina bilar; 

4 kommentarer:

  1. Åhh toppenfina handdukar! =)

    Hoppas du kryar på dig snart gumman <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. SV: Tack för tipset gumman! =) Jag tänkte jag skulle göra en provsats med lite som jag redan har hemma så får vi se hur det smakar..köpa på mig lite mer och exprimentera tills jag hittar "min perfekta" musli.. ;D hihi..

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Hej! var inne på http://pinterest.com/sporknordin/amazing-cars/ och tittade, vi håller på med bubblor här hemma och jag är så sugen på att börja sy till våra barn, vet du möjligtvis nåt ställe som säljer tyger med bubblor? /Sofia (sofia_akerfeldt@hotmail.se)

    SvaraRadera