onsdag 23 maj 2012

inte riktigt som man tänkt.

Just nu skriver jag uppsats och längtar tills det är klart, jag förbereder mig också för (ännu en) flytt. Därav har det varit väldigt tyst här.

När jag såg Pastills utmaning med EFIT (ett foto i timmen) tänkte jag genast att detta måste jag vara med på.
Jag lyckades knäppa ett foto om dagen istället. Inte riktigt det som utmaningen gick ut på. Men allt eftersom dagen gick glömde jag alltid bort att fortsätta ta bilder.


1.Virkade en Student-Stegosaurus till min brors student i Norge, 2. Gick igenom och fick fina vintage klänningar, 3. Orienterade med hundarna hos föräldrarna: en hund i bild, 4. Virkade Timmy Lamm till ett två-årskalas, 5. Körde hem massor med garn och pärlor till föräldrarna, 6. Satt ute och läste in analysmetoder och drack jordgubbssaft.

Nu åter till uppsatsen, som inte verkar vilja skriva sig själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar