onsdag 2 maj 2012

Te, och dekorerade påsar

Tiden bara flyger förbi. Det har varit underbart väder i Uppsala över Valborg. Lyckades bränna näsan!

När solen försvinner är det gott med någonting värmande. Jag dricker nästan jämt te, ofta använder jag löste. De tesorter jag har på påse fick en ny fin förvaring sist jag och lillasyster var på secondhand. 

otroligt bra med griffelfärg på burkarna, bara att sudda och skriva på nytt. en femma styck betalade jag för burkarna. 





Jag har även tomma tepåsar, till just löste om man inte gör en hel kanna. De blev prydda med hjärtan längst ut på snöret för bra länge sen. Tror det var till alla-hjärtans-dag. Men det är perfekt när man vill göra någon glad.
Här är den beskrivningen jag följde!

2 kommentarer:

  1. Toppenfin teförvaring gumman <3

    SV: Tack för grattis hälsningen, jag hoppas att jag skall trivas här i blogglandia i många år till.. =)
    Mmm det vart tokbilligt på e.hjälpen igår..förra gången jag var på deras flyttutförsäljning för ex antal år sedan köpte jag bla. en fåtölj för 12.50kr minns jag.. ;) hihi..

    Sköt om dig! <3
    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Så himla fina burkar, och så smart med griffelfärgen!

    SvaraRadera