tisdag 26 juli 2011

Jobb, jobb, jobb.

Just nu jobbar jag otroligt mycket, och har inte så mycket tid över till annat.
Jag har dessutom tackat ja till Uppsala universitet och letar (läs letar desperat) efter någonstans att bo.

Ibland händer det att jag får lite tid över på jobbet, på lunchen, eller när jag får väntetid.
Den tiden har jag provvirkat peacetecken till den där filten jag så gärna ville göra till folkabussen, som jag skrev om här:

Rummet ska även så småningom ned i lådor, så jag går igenom allting just nu. (Kanske) det inte finns plats för alla dessa material till olika projekt jag har samlat på mig. Knappar, garner, tyg och alla de andra materialen blir nog kvar här hos föräldrarna på förvaring.

Studentlägenheterna är mindre än mitt nuvarande rum.
Hur ska jag klara mig?


2 kommentarer:

  1. Hoppas att de löser sig med bostad snart. Peacemärken är inte det lättaste att virka, men du vekar få till det :)

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!! Vad roligt att du lämnade ett avtryck hos oss så vi hittade till din fina blogg! Vad roligt att du gillar oss och det vi gör! Din kommentar var verkligen supergullig! Så roligt att veta att just DU besöker oss!

    Varmt välkommen tillbaka! Vi kommer definitivt tillbaka hit!

    Kram Elin + Emelie = Fiffiga Systrar

    SvaraRadera