tisdag 9 augusti 2011

Och Vinnarna är:


Jag vill börja med att tacka alla snälla människor för fina kommentarer och deltagande.
Otroligt hur många fina människor det finns.

Kändes nästan nervöst att dra lott. Jag drog först bland alla namn och efter det drog jag vilka vinster vinnarna kommer att få.
Hoppas vinnarna blir nöjda, och jag önskar jag kunde skicka någonting till alla som kommenterat.
Tack så mycket!



Emma Thorsander som fick priset Armband


Hedvig som fick lotten på en ring med valfri tangent.

Ida som får valfria örhängen 03-11 från shopen!

Vinnarna kommer bli kontaktade under morgondagen, då kvällen har mycket annat som ska uträttas.
Är det någon av vinnarna som är ivriga så kan ni skicka er adress till mig på spork.nordin@gmail.com så går det snabbare.

Då är frågan när nästa tävling ska börja!


2 kommentarer:

  1. väntar fortfarande på min Elitring! ^^

    SvaraRadera
  2. Jippi, vad glad jag blir! :) Jag mailar dig.

    SvaraRadera