tisdag 9 augusti 2011

Veckorna som går

Senaste två veckorna i bilder!


Dessa två filurer, Fåret Shaun och Skepparn, hittade hem till sina ägare som somnade i deras sällskap.


En "kudde" som jag hittade på second-hand. Den var i alla fall märkt kudde. Jag sprättade upp överkanten då jag tyckte det mer liknade en väska. Tur att någon annan har tålamod till detta broderi! Nu är det handtag och foder på gång, sen är den klar för användning.



Överallt ligger det peacemärken som snart ska få bli klara rutor.
Jag har kommit ungefär halvvägs på min filt. Haft åtskilliga dagar med ont i armen och handleden. Filten kommer bestå av 60 st rutor om jag beräknat alla mått rätt.

Utöver detta har jag såklart arbetat, och letat efter lägenheter. Jag har fortfarande inget boende i Uppsala. Om två veckor är det upprop. Det börjar bli lite oroligt...
Men allt löser sig.

Håll ut så kommer snart resultatet av tävlingen här på bloggen.




1 kommentar:

  1. Så himla söta figurer! Den lilla pingvinen får mig att smälta. :-)

    SvaraRadera